Friday, April 23, 2010

Kerja Sambilan dengan Clixsense

Ramai sahabat-sahabat bertanya kepada saya,macam mana nk cari pendapatan melalui internet dengan cara yang paling mudah,kalau boleh nak yang free.. amboi nk free aje.Secara peribadi,saya mencadangkan sahabat-sahabat sekalian mencuba program-program PPC (Pay To Click) sebagai asas.Program ini sangat sesuai untuk mereka yang baru nak berjinak-jinak dalam mencari pendapatan sambilan melalui internet,lebih sesuai lagi bagi mereka yang hobinya melayari internet setiap hari.Sambil melayari internet dan menghasilkan pendapatan adalah lebih baik dari hanya melayari internet tanpa mendapat apa-apa. Orang putih kata “something is better than nothing”.

Bayangkan jika setiap hari anda melayari internet tetapi anda tidak menggunakan peluang yang ada untuk menjana pendapatan,alangkah ruginya anda.Jika anda mempunyai ramai kawan-kawan dalam laman web sosial seperti facebook,friendster,twitter dan sebagainya,ia memberi kelebihan dari segi pemasaran untuk anda.
Gunakan peluang yang ada semaksima munkin untuk anda menghasilkan pendapatan,nampak macam materialistik tetapi kadang-kadang kita perlu bersikap opportunist.Tak salah kita berusaha sebaik munkin untuk mencari pendapatan kan? Wang bukan segala-galanya tetapi segala-galanya memerlukan wang.Ini adalah realiti pada masa kini.



Apakah program PTC yang terbaik untuk saya memulakan kerja sambilan ini? Untuk permulaan saya mencadangkan Clixsense.Kenapa? Kerana Clixsense telah beroperasi sejak februari 2007,sehingga hari ini clixsense telah membayar lebih USD846,762 kepada semua peserta-peserta program kerja sambilan PTC mereka di seluruh dunia termasuk di Malaysia.Program kerja sambilan PTC ini merupakan antara yang terbaik dan boleh dipercayai di dunia.Mereka juga mempunyai kelab peminat di Facebook dan Twitter.Pejabat operasi mereka terletak di Clarkville,Amerika Syarikat.Anda juga boleh baca di ruangan “About Us” untuk lebih memahami Clixsense.Alamat pejabat Clixsense tertera seperti di bawah.

ClixSense.com, Inc.
1600 Needmore Rd
Clarksville, TN 37040,USA.



Ok,bagi mereka yang masih baru dalam mencari pendapatan di internet,mesti akan tertanya-tanya,program kerja sambilan PTC tu apa? Apa kerjanya? Bagaimana tentang pendapatan? Ini soalan cepu emas yang sangat biasa saya terima.

APA ITU PROGRAM KERJA SAMBILAN PTC (Pay To Click)??
Seperti namanya,secara amnya program ini membayar bagi setiap iklan yang anda klik (Pay To Click). Secara khusus untuk Clixsense,anda akan dibayar setelah anda klik pada link iklan yang tertera di ruangan “Browse Ads” dan biarkan selama 30saat sebelum arahan close window diberikan.Semudah itu sahaja. Anda akan lebih faham jika sudah mendaftar.Pendaftaran adalah percuma.Anda tak akan rugi apa-apa dari segi kewangan kerana program ini adalah percuma untuk anda sertai.

APA KERJANYA?
Bagi yang masih keliru,kerja anda adalah klik iklan,atau nak bagi senang faham.. bahasa kampungnya adalah tukang klik iklan :-P itulah kerja sambilan anda. Betul ke ni? Macam senang sangat je.. Memang betul tuan-tuan dan puan-puan sekalian,kerana itulah ia dinamakan program kerja sambilan PTC (Pay To Click).Sangat Mudah untuk dilakukan,rugi sangat kalau hari-hari melayari internet tapi tak cuba buat.Percuma pula tu.Bagi yang telah mendaftar sila baca di ruangan FAQ/Support untuk lebih memahami perjalanan program ini.Wajib baca.

BAGAIMANA TENTANG PENDAPATAN/GAJI ANDA?
Secara amnya,pendapatan kita untuk program-program ini dibayar menggunakan sistem pembayaran online seperti PayPal dan Alertpay.Secara khususnya untuk program Clixsense ini,anda akan dibayar menggunakan cek yang akan terus dihantar ke alamat rumah anda,jadi pastikan anda mengisi alamat yang betul dan tepat ketika proses pendaftaran.Berapa income anda? Bergantung kepada usaha anda melakukan kerja sambilan ini.Anda juga boleh menggandakan pendapatan anda dengan mudah dan berkesan.Sila lihat di ruangan ClixGrid,Affiliate Program dan Premium Account.
Tanpa membuang masa lagi,sila klik banner di bawah dan klik register untuk mendaftar.Sila baca di ruangan FAQ/Support jika terdapat sebarang pertanyaan.

3 comments:

  1. sy still xpaham mngenai cara2 nk wat clixsense nih.. bole x terangkan lg detail...

    mohdhanif_abdulmalik@rocketmail.com

    ReplyDelete
  2. berbaloi tak kalau upgrade utk user Malaysia? Sikit sgt lah iklan dlm sehari. Kalau upgrade dpt average ads berapa berbanding standard?

    ReplyDelete
  3. Plan gwgfx backup overhead blnan anda
    : Minimum rm 1750 dpt only rm150 stiap 25hri
    : Klo awk ltk rm3500 dpt dlm rm 300 stiap 25hri
    : Ad bnyk ltk bnyk xrugi hihi

    Klo ad 35k lgi bgoss akn dpt 2 incme 1-rm3k stiap 25hri
    2-rm200 stiap miggu minimum pro trader akn trade akaun kite ..so stiap bln ley dpt dlm dkt2 rm5k dgn hnya modal skli rm35k bsamaan 1ok usd..jgn isau modal blik dlm tmpoh 12kli roi iaitu 12bulan..so blik modal slps 12 blan ..lpas tu trus dpt lgi roi tu snhgaa bila2..wassap 0193771808 details

    ReplyDelete