Sunday, March 14, 2010

Bagaimana Untuk Memulakan Perniagaan Internet?

eBook Pengurusan Inventori Hebat

Secara asasnya seseorang itu perlu mempunyai sedikit kemahiran dalam penggunaan komputer dan aplikasi internet. Sedikit kemahiran dalam bidang perniagaan adalah bonus kerana perniagaan internet juga adalah sejenis perniagaan yang memerlukan aktiviti pemasaran,kiraan untung rugi,proses pemilihan produk yang laris dan berkualiti,sistem yang terkini dan sebagainya. Perbezaan adalah dari segi kaedah melakukannya.
Ilmu tentang perniagaan internet adalah wajib sebelum memulakan perniagaan ini.Anda boleh dapatkan seorang mentor yang berpengalaman,mempelajari melalui pembelian ebook dari pakar-pakar perniagaan internet,membaca blog dan website tentang perniagaan internet,menyertai forum online dan menghadiri kursus-kursus dan seminar tentang perniagaan internet.Setelah memenuhi syarat asas di atas,anda cuma memerlukan sebuah komputer yang dilengkapi internet dan mulakan empayar perniagaan anda sendiri berdasarkan ilmu yang telah anda pelajari.Untuk memudahkan lagi urusan perniagaan online anda,sila buka akaun khas seperti AlertPay untuk memudahkan transaksi kewangan global.Membuka akaun AlertPay adalah percuma dan selamat.Sila klik di bawah untuk maklumat lanjut.



Jika anda ingin memiliki sebuah laman web yang telah direka khas untuk Google Adsend dan Perniagaan Internet,sila klik link di bawah.

Website Dilengkapi Google Adsense Untuk Dijual! Sila Klik!

Jika anda mempunyai blog/website,anda boleh menjana pendapatan dengan mendaftar secara percuma di needearn.com,untuk maklumat lanjut sila klik banner di bawah..



No comments:

Post a Comment